Ми звично приходимо щодня до школи, звично кидаємо один одному: «Привіт!», звично
ділимося новинами, проблемами, звично даємо поради. На уроках ми всі об'єднані
одним прагненням — одержати
нові знання, закріпити раніше набуті. Мабуть, саме ця спільна мета керує нашим
бажанням допомогти один одному краще розібратися у матеріалі, тому у наших
шкільних стосунках багато уваги приділяється урокам.
Але після них не завжди хочеться відразу йти додому, і ми з радістю беремо
участь у позаурочних заходах: підготовці та проведенні різних вечорів,
концертів, змагань. Так минає день за днем, рік за роком шкільного життя. І ми
навіть не замислюємося, що це життя складається з двох головних чинників:
набуття знань та шкільної дружби. Якщо наші знання ми одержуємо від учителів,
то якою буде шкільна дружба, — повністю залежить від нас самих, нашого ставлення один до
одного.
Бути дружним
класом — це, на
мій погляд, значить мати однакові (або схожі) погляди на людські цінності та
вади. А звідси — і відповідні настанови, відповідна поведінка усього класу.
Дружний клас — це не тільки (та й не стільки) спільні веселі розваги, а й
вміння, сприймаючи чужий біль як власний, вчасно усім разом прийти на допомогу
однокласнику. Або у хвилини щастя — чи то день народження, чи якась особиста перемога, — щиро сприйняти
і всім класом поділити цю радість, влаштувавши класне свято. А ще дружний клас — це вміння
зупинити свого однокласника перед прірвою біди або поганого вчинку,
простягнувши йому сильну руку друзів. Дружний клас — це коли багато
«я» зливаються в одне «ми», як струмочки зливаються в одну річку, що весело й
гідно потім тече в одному напрямі!